П’ятниця, 17 Вересня, 2021

Нові платформи покупки автомобіля в Черкасах: транспортний засіб із США

Цифрова революція руйнує роздрібний продаж автомобілів в Черкасах, що явно розвиває цей сегмент бізнесу. Ця нова хвиля цифровізації, яку представляють Авто сайти США, являє собою щось більше, ніж одні тільки технології, оскільки вона акцентує увагу на важливості досвіду покупців в процесі покупки автомобілів.

Прискорення продажів на цифровому ринку

За дослідженнями, інтернет-провайдери починають послаблювати позиції традиційних дилерів автомобілів і стимулювати зростання за рахунок розширення можливостей користувачів, що володіють цифровою грамотністю, завдяки трьом основним можливостям:

  • комплексні наскрізні можливості покупки (бажано для 59% покупців);
  • великі дані і фотографії автомобілів, а також ефективні інструменти пошуку (бажано для 64% покупців);
  • унікальні варіанти доставки з-за кордону (бажано для 28% онлайн-покупців).

З ростом числа цифрових гравців і потенційної консолідації ринок онлайн-покупок автомобілів з США за допомогою компанії Columb Auto надаватиме черкащанам нові можливості. Крім того, незважаючи на те, що покупці завжди купували і будуть купувати транспортні засоби, потреби онлайн-клієнтів значно відрізняються від потреб покупців в автосалонах.

ринок

Великий, стабільний, в значній мірі антициклический ринок

Американський ринок автомобілів більш ніж в два рази перевищує розміри сегмента європейського, і випереджає його за темпами зростання. Продавці використовують бажання покупця, орієнтованого на цифрові технології, впроваджують передові технології в своїх інтересах у процесі продажів. Наприклад, вони пропонують цифрових помічників, відео і керовані процеси вибору, щоб забезпечити легкий доступ до специфікацій автомобілів, звітів про якість, інвентарів обраних транспортних засобів, переваг різних продуктів і іншої докладної інформації, яка допомагає покупцям зробити усвідомлений вибір.

Продавці, які працюють з цифровими технологіями, вже створили для клієнтів єдиний багатоканальний досвід, поліпшили можливості конкурентної розвідки та цифрового маркетингу в реальному часі. Вони співпрацюють зі сторонніми фінансовими установами та іншими постачальниками технологій для поліпшення якості обслуговування клієнтів і підтримки прибутковості за допомогою відео, віртуальних продажів і можливостей чату.

Також доставка автомобілів в Україну має усі поліпшення, щоб полегшити поточні проблеми клієнтів, такі як необхідність в більш швидкому отриманні замовлення і можливість проходити тест-драйви. Існують способи забезпечити додаткову безпеку клієнтів і зміцнити довіру клієнтів в тому, що цифрова покупка може подбати про всі їхні потреби від початку до кінця так само, як це робить традиційна.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here