Очільник Черкаської ОДА планує просувати туристичні принади Черкащини, залучаючи блогерів та селебритіз. Далі на yes-cherkasy.
Своїми думками він поділився під час пресконференції 17 лютого 2021 року. Мовляв, область недооцінена і непопуляризується достатньо, а щоб туристи захотіли приїхати сюди, їм треба розказати й показати. Для цього найкращим способом комунікування визначив соціальні мережі, через які планує ознайомлювати туристів з різними маршрутами, кому на вихідні, кому взагалі на один день. Імен блогерів на пресконференції не прозвучало. До слова, сам очільник ОДА має неабияку аудиторію в соцмережах. Так, на його сторінку в Інстаграмі підписано 299 тис. чоловік, а у Фейсбуці стежать більше 18 тисяч осіб. Його дружина Єлизавета Юрушева також прогресивна блогерка, активно веде свою сторінку в Інстаграмі для 39,4 тисяч підписників.
Окрім туристичної галузі, Олександр Скічко планує звернути увагу на медичну реформу в області, зокрема, пристосування медзакладів для інклюзивних пацієнтів, впровадження енергоощадних технологій тощо.
У планах новоспеченого голови будівничі проекти: культурного центру в Каневі, в Умані – будинку культури, критого басейну в золотоніській гімназії, дитячого садка в Черкасах, а також низки амбулаторій.
Обіцяє Олександр Скічко не обділити увагою й екологічні проблеми області, агросектор, інші напрямки.