Чорний піар у Черкасах під час президентських виборів

На Черкащині під час президентських виборів у 2019 році відзначали велику кількість матеріалів (газети, листівки, наклейки тощо), які мають ознаки можливого «чорного піару», спрямованого проти тодішнього кандидата і теперішнього президента Володимира Зеленського. Більш детальніше про це ви можете прочитати у нашому матеріалі на yes-cherkasy.

Друкована агітація дається взнаки

Впродовж квітня у Черкаській області були зафіксовані приклади використання матеріалів з ознаками можливого «чорного піару». Так, у центрі міста на електроопорах та на колонах супермаркету виявлені наклейки, оформленні в стилістиці кандидата в Президенти Володимира Зеленського. На наклейках містяться провокативні написи проти кандидата.

Наприклад, на електроопорах вздовж бульвару Шевченка розміщені наклейки з написом «Відмінимо безвіз – повернемо заробітчан». На порозі біля Будинку торгівлі спостерігач зафіксував напис «Був в АТО – підеш в СІЗО». Додамо, що наклейки містять символіку, характерну для агітаційної продукції кандидата Зеленського.

«Зараз перед другим туром йде боротьба між двома кандидатами. Очевидно, що ми самі на себе таке не пишемо. Тож уже звідси можна робити висновки, хто може бути замовником. У нас є розділ, де ми виставляємо різні фейки проти себе, подібні наклейки чи то якісь листівки є не лише в Черкасах», – коментував представник «Зе!Команди» в Черкасах Володимир Зозуля.

Також у селі Мельники, що в Чигиринському районі, виявлено листівки, спрямовані проти Володимира Зеленського. Вони містять заклик «Зупини Зеленського». У центрі Черкас, поруч з приміщенням міськвиконкому, агітатори із символікою Петра Порошенка роздають газету «Україна молода». Вона складається з двох частин, що мають окрему нумерацію сторінок.

агітація

Петро Порошенко грав «по-чорному»

У першій – розміщено матеріали проти Володимира Зеленського, на кшталт «Чому Зеленський ховається від виборців», «Що проглядається за маскою Зе» тощо. Ця частина не містить вихідних даних про замовника та тираж. Натомість в другій частині газети зібрана позитивна інформація щодо Петра Порошенка, наприклад, стаття «Тільки Порошенко може врятувати країну». Замовником цієї частини вказаний головний редактор газети «Україна молода» Михайло Дорошенко. Тираж – більше 86 тисяч екземплярів.

Окрім того, газета містить дві окремі кольорові вкладки. Одна йменується як відкритий лист членів ініціативної групи «Першого грудня», інша містить заголовок «Зеленський – це зовсім не смішно». Замовником продукції значиться безпосередньо Петро Порошенко, сумарний тираж двох вкладок – сім мільйонів примірників.

У центрі міста біля Будинку торгівлі роздають газети із зображеннями чинного президента та кандидата на цю посаду Петра Порошенка та президента Росії Володимира Путіна та написом «21 квітня обирай». Усередині друкованої продукції зібрані коментарі представників вітчизняної інтелігенції та лідерів думок із позитивними відгуками щодо діяльності Порошенка. Його підтримали Ада Роговцева, Ярослав Грицак, Ахтем Сеітаблаєв, Іван Малкович, Іван Дзюба тощо. Замовник – Петро Порошенко, тираж – чотири мільйони примірників.

Також у Чигирині були виявлені білборди з сюжетом «21 квітня вирішальний вибір».

The website encountered an unexpected error. Please try again later.